torsdag 17 november 2011

Nästa misse i familjen...






Hej, idag har de inte vart nån bra dag för mina leder o händer :( vet inte vad de beror på ????? )
Underbart väder...ett frostigt soligt landskap har vi haft här och jag har har inte gjort mer eller mindre än andra dagar...nån som vill byta mina händer...de är billiga idag, jag lovar!!!
När jag inte "tål medicin" är mina vetekuddar GULD en sån här dag....kyla klarar jag inte men heta vetekuddar lindrar lite o de är jag glad för <3
Att våra goa missar håller mej sällskap när jag vilar med mina kuddar gör mej sååå varm ;)
så ikväll blir de lite bilder på vår "äldsta misse, Nalle, 13 år den 6 december..)
Han är en riktig "gentleman" o en riktig mammakatt!!!
En väldigt timid o härlig "kille"
Tror han gör mej sällskap nu när mina "kuddar" är varma o jag kryper i säng o ska försöka sova bort värken...
Kram o gonatt mina vänner
Ewa

Inga kommentarer: