torsdag 26 januari 2012

Mysigt när solen kikar in....




Hej, jag tycker det är så mysigt med snön och försöker vara ute och njuta av "vintern" så mycke jag kan. Promenerar varje dag och rider så ofta jag får hjälp med Mölle...
Hästarna känner att det blir ljusare och är sååå glada, fulla av energi och liiite busiga ;)
Denna veckan har de småsnöat en del men solen har visat sig emellanåt och det är en speciell känsla när den "kikar in " till oss.....
Idag har bästa B gjort mängder av pannbiff(så skönt att ha i frysen och bara ta upp när andan faller på, göra en god sås o lite potatis och vips så är maten klar!!!)
Ikväll tänker jag på vår vän Linda som alldeles nu "lyfter" mot nya äventyr!Det är nog både lite pirrigt och spännande för henne ...ska bli sååå spännande att följa hennes blogg under denna resa och jag önskar att hon får det alldeles alldeles underbart härligt kul!!
Nu säger jag kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: