onsdag 29 maj 2013

Njuter av härliga dagar

Hej, bloggen har inte högsta prio just nu.....jag försöker ta tillvara på alla goda stunder ute och njuta av allt, färger, dofter, värmen o solen!
Liljekonvaljen blommar för fullt i vår slänt, syrenen likaså och äppelträden har nu nästan blommat över . Alla sorter tar jag in o njuter lite extra av :)
Blomlådor o urnor o amplar fylls med söta blommor eftersom mina händer klarar, sakta men säkert !
Härliga stunder både morgon o kväll på balkongen blir det, missarna tackar inte nej till lite mysigt sällskap ...de har sina favoritplatser alla tre ;)
Det är svårt att gå in dessa ljuvliga kvällar...
På jobbet har jag ju fördelen att kunna ta härliga promenader, denna veckan har det blivit både Stadsskogen och Hammarskog, hur mycke mysiga promenadstråk som helst :)
Idag stannade jag kvar i stan och träffade en härlig vän, det blev en mysig stund...först besök hos vår Emma på Gantbutiken, lite shopping och sen Creperie Limone...säger bara Oh vad gott! o så mysigt !
Nu är det dags för att sova så jag är piggelin imorgon så kram o gonatt från
Ewa

Inga kommentarer: