måndag 1 juli 2013

"ljusglimtar i sommarkvällen"

Hej, ja då va juli månads första dag nästan slut med...dags att knyta ihop säcken efter en bra dag.
Händerna har väl inte varit på bästa humör men många positiva ingredienser gör det lättare!
Efter en fin dag på jobbet tog jag en sväng på stan, kikade bl a  in hos Emma på Gant...alltid lika kul!
Köpte mej en frozen yougurt på Softy, sååå gott! Satt i solen o njöt av den o kikade på folk, hihi!
När jag kom hem "svirade jag om till träningskläder" o tog en rejäl runda i vårt spår, jätteskönt!
Efter dusch o lite mat har jag bara tagit det lugnt, gick en runda i trädgårn, vattnade lite o pratade med blommorna! Mysigt med små ljuskällor när det skymmer....


Himlen var såå vacker, hade inte bestämt sig om vädret än...nu mullrar det på men inget regn...än i alla fall ;)
Jag kryper ner och myser med en tidning i sängen....kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Men åå så fina detaljer i din trädgård!! Vilken cykel!! Såå fin!
Kram Katarina