lördag 1 februari 2014

Mys o måbra på många sätt....

Hej,
varit ledig några dagar och då har jag passat på att göra "måbrasaker"...
umgåtts med lillWilma, blev bl a lite bak! Gäller o hålla tungan rätt i mun.....
Godaste kakan blev det!!!
Så har jag ridit min härliga häst på underbara vintervägar i skogen!
Träningsglad är han...o tungan hänger han ut när vi kommer hem!
Så här glad blev han när han fick en ny vinterkostym i veckan :) :)
Igår tog vännen Ulrika och jag en sväng till Valbo, blev ett besök hos Madame Nyberg och mysfika med bästa Anna Lena där!
Lite små påsar kom med hem o så blev det lite pysslande hemma ...små förändringar kan göra en glad de me!
Mysmiddagar med min bästa B <3 älskar jag!
För mej är det viktigt att ta vara på dagarna!
Träna det jag kan, sköna pw, umgås med nära o kära o ta hand om min häst är viktiga ingredienser i min dag!
Nu ska jag krypa isäng, imorgon blev det ett extrapass jobb.
Kram o natti
Ewa
 

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Skönt med ledigt några dagar!
Du verkar verkligen vara så harmonisk trots all värk du dras med. Du vet precis vad du behöver för att må bra. När man läser om hur du umgås med ditt barnbarn kan jag verkligen känna att jag längtar tills den dagen kommer då jag får egna. Jag hoppas att jag då verkligen kommer glömma tid o rum ibland och bara vara...;)
Fast å andra sidan vill jag ju inte att mina barn ska vara så här unga föräldrar som de är nu... så de kan allt vänta rätt många år till..;)
Ha en fin dag!
Kram Katarina