söndag 15 juni 2014

Jojodagar ... eller vad ska jag kalla det ? Detta är livet ....

Ja vad ska man kalla de ?
"Skit samma" ... efter flera dagar med positiva "inputs" kom en sån där SKITDAG...
Skulle ju bara ta tåget till Borås för att göra det sista i mammas lägenhet och få ett avslut ...
Tågresan skulle ta 5.45 ... allt välplanerat, inbokade möten mm ...
Resan började ju bra , men så där emellan Molnebo o Gnesta hände nåt !!!!
Kontaktfel kallas det !!!!!!!!
Min resa skulle ta 5.45 tim  ... drygt 10.5 timmar sen var jag framme ...........

Lovar att jag var en av de lugnaste på det tåget!!!  Min vän Marianne fixade och "roddade" allt jag
hade förberett :) Tack gulligaste <3

Kan bara säga att jag led med alla de som drabbades............ SJ nu måste Ni  skärpa Er!!!!!
Jag ä sååååå otroligt tacksam över att ha mina vänner <3 <3 <3

När jag väl kommit fram blev det god mat och kvällsmys med  Bästa Marianne , trötta var vi båda men mysigt och gott blev det !
Nästa dag blev det några vändor till återinningen!!!
Mycke som ska fixas och många tankat ....
Men till slut så var det tomt i lägenheten !
TACK min godaste vän Marianne för all hjälp, stöttning och fix!!!!
Nu har jag lämnat nyckeln till nästa  och hoppas få ett avslut ...
Hemresan fungerade till 100%
Men jag lovar att jag var helt slut både psykiskt o fysiskt !!!
Idag har jag bara varit o så har jag pratat med " mamma" ,
klart hon ska njuta av sommaren!
En härlig sommarbukett till Dej Mamma
Stor kram från
Ewa


Inga kommentarer: