onsdag 27 augusti 2014

Vilken kväll ......

Hej,
haft såna problem med inlägg på bloggen så jag har nästan tappat sugen att blogga ....
Det blir ju mycke fb och instagram ( ewarundkvist) och det är sååå smidigt ;) ;)
men försöker mej på ett inlägg  bara för att vi bjöds på en sagolik kväll här!
Tog en sväng till stallet och red på volten ( himlen va sååå mörk så jag var lite rädd för åska och ville inte ge mej ut i skogen ...)
Bästa Mjölnir gör mej alltid så glad, gör alltid sitt bästa, min vite prins 22 år!!!
Vi lekte med skuggan  i kvällssolen ...
På hemvägen fick jag stanna bilen ett par gånger bara för att fota, det va ju såååå vackert!

O solnedgången va inte heller så tokig .....
Nu ska jag hoppa isäng för klockan ringer "väldigt tidigt" imorgon ....
så Kram o sovgott
Ewa


Inga kommentarer: