onsdag 10 november 2010

Det blev iallafall lite ljusare....





Hej, längesen jag skrev nåt men händerna har strejkat och då kommer man liksom av sej...
ja igår kom iallafall snön till oss, riktigt ruggväder blev det,då är det skönt att ha "tak över huvudet" o få krypa upp i soffan med levande ljus och en kopp gott the!
En sak är bra med snön, det blir ljusare ute, inte bara svart o brunt!!
Nu på em ska jag till stan och min sjukgymnast, ska bli så skönt! O senare ikväll ska jag möta min mamma(86 år) som åkt buss idag från Borås för att få träffa lilla Wilma, tycker hon är tuff som ger sig iväg så! Så nu hoppas jag vi får några mysiga dagar ihop...tänk en dag ska vi "4 generationer" ut o ha kul på stan, "mormor", Emma o jag älskar ju att shoppa så de är bäst vi lär Wilma me, hihi.
Ja lilla Wilma blir bara goare o goare för varje dag, så underbart att få följa henne o träffa henne ofta<3<3
I lördags fick jag denna underbara bukett av lilla familjen, de är så omtänksamma:)
Ha det nu riktigt bra
Kram
Ewa

Inga kommentarer: