tisdag 18 januari 2011

det rullar på....tills nåt får en att "vakna"




Hej, så dålig på att uppdatera bloggen nu...känner mej lite oinspirerad när händerna värker och krånglar, men men är ändå så tacksam för det jag har......
så sent som för några timmar sen blev vi "varse" om hur skört livet är, hur fort det kan ändras för alltid. Mina varmaste tankar går nu till en underbar dam som ikväll behöver alla styrkekramar som finns.. och jag är tacksam för att min B kunde ge dej lite stöd.Vi tänder ett ljus och tänker på er.
Ja det låter konstigt ikväll men annars har det bara rullat på, träning, sjukgymnastik, jobb och så stunder med nära och kära...det är det som är livet!! Vardagsysslor är underbara när man tänker efter....
Vår vita prins har haft "tandläkarn" på besök, han skötte sig som alltid perfekt och han var sååå fin i munnen för sin ålder, härligt!
Emma o Adam förbereder dopet för lilla Wilma, hon växer och upptäcker nya saker varje dag...så härligt att vi har möjligheten att följa henne på "nära håll" och kan kika in hos dem flera gånger i veckan, om än en snabbis men de stunderna är GULD!
Nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon när jag ska till sjukgymnasten och sen få trevligt sällskap i stan ...lite shopping o lite fika, mycke prat o skratt tror jag det blir....
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

mmmm vet hur det är när kroppen protesterar så är det svåprt att hitta inspiration, man vet att man ändå inte riktigt orkar.....hon är så himla go er lilla Wilma!
Önskar dig en härlig dag!
Kram/Lena