onsdag 24 augusti 2011

Några rader från mej......




hej, mina "dumma händer" gör att de blir inte så mycke till inlägg nu,
men jag försöker göra det bästa av dagarna...... träna så gott jag kan,vara med mina nära och kära, njuta av allt vår natur ger oss o så har jag ett "eget litet motto", att göra 3 positiva saker varje dag!!!! Sämre dagar kan de vara småsmå gläjeämnen (att bläddra o läsa en tidning, att skriva ett kort o göra nån glad..) bra dagar kan de vara lite större saker....innan jag lägger mej skriver jag ner dem i en bok, som ett positivt avslut på den här dagen. Idag kommer det bl a att stå att jag äntligen gjort ett litet inlägg på min blogg!!!
Är så tacksam för all hjälp jag får av sjukgymnasten Monica o arbetsterapeuten Mia för att min vardag ska bli så bra som möjligt...har ju egentligen en massa ideer, inspiration o energi som inte får utlopp...tänk den dagen händerna vill va med igen, då ni...!!!!!
Några bilder som gör mina dagar innehållsrika får ni här !!!

Kram från Ewa

Inga kommentarer: