onsdag 28 september 2011

Låååångt mellan inläggen...




Hej,
mina dagar springer iväg och det blir väldigt långt mellan inläggen(ibland tänker jag att jag ska skriva några rader varje kväll utan bilder om min dag men vips....så sover jag!!!)
Sen snart 3 veckor går jag på "smärtskola" på Akademiska i Uppsala 4 dagar i veckan, den skolan är sååå bra, kommer inte att göra mej frisk men ger mej "många verktyg" att ta med på vägen....
Har många gånger skällt o gnällt över svensk sjukvård....men dessa underbara personer som tar hand om "min grupp( 8 st personer med värkproblematik av olika slag) är helt underbara, snacka om att de hamnat på rätt plats i sitt yrkesliv!!!!
När jag slutat min skola hoppas jag kunna visa lite vad vi gjort....
För övrigt rullar det bara på....hösten kommer närmare men än njuter vi av blommor(rosen är en stamros från Lidl, köpt för 50 kr i våras...)äpplen i mängder....
o lilla Wilma förstås, försöker träffa henne såå ofta jag kan! Hon är ofta med oss i stallet o nu har hon "ridit" mormors häst med o lärt sig "smacka" så han går framåt...det ska börjas i tid, haha!!!
Bäst vi passar på att njuta av dessa otroligt varma härliga dagar i slutet av september för snart kommer hösten på riktigt.....
Kram på Er

Inga kommentarer: