måndag 30 december 2013

En solig och glad dag....

Ja tänk att dagen blev sååå bra efter en jobbig natt då mina dumma händer höll mej vaken långa stunder...
Tog igen lite sömn på fm och sen åkte bästa B o jag till stallet, hade tänkt rida men vi gav bästa Mölle en vilodag o så tog vi själva en härlig promenad i naturreservatet inte långt från stallet.
Solen sken o det enda ljud som hördes var våra steg mot marken, lite krispiga löv o grenar som knakade till ibland...nästan lite "trollskt".
Utsikten från Hällholmen va så vacker....

Intressant historia och många fina fåglar kan man uppleva här

Nästa gång  tar vi med picnic eller grillar korv där.....
Tänk så lätt det är att glömma bort "smultronställen" som är för nära.....
På sen em tog vännen Hanna o jag tåget till Gävle,
besökte vår "kloka gumma" o sen blev det go mat och dryck på Church Street Saloon
Nu hoppas jag händerna sköter sig så jag sover inatt,
Tacksam är jag för att dagen blev så härlig ändå...
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: