torsdag 6 februari 2014

Tidig frukost o sen middag idag.....

                                            Imorse var vi "uppe med tuppen" och det blev
                                                      tidig frukost innan jag åkte till stan
älskar verkligen våra "energidrinkar" ,
imorse grön o full av nyttigheter...
igår vinröd.....goda o ger oss energi för hela dagen!!!
En lång härligt rolig dag hade jag innan jag åkte hemåt...
Vilade gott på bussen så jag var pigg när jag kom hem ;) ;)
Efter träning o dusch blev det mysmiddag med bästa B  <3
Lite soffhäng och tv tittande, XL galan i sällskap av våra mysiga missar!!!
Ja vi "hade lite helg"... för nu går vi lite  " om varandra" hela helgen.....
Det är ju så när man arbetar med människor, speciellt människor som behöver lite extra stöd
då  är det ingen skillnad på vardag o helg, vi behövs alla dagar ... :)
så nu säger jag kram o gonatt  <3
 
 
 

Inga kommentarer: