söndag 18 maj 2014

En solig härlig helg!

Hej, tänk vilket underbart väder vi haft några dagar , verkligen sommarkänsla!
Premiär för frukost på balkongen hade jag igår
O idag har vi planterat om tomatplantor och nu har de flyttat ut på balkongen
Där är de lite skyddade och får vänja sig med uteluften ...
om några veckor får de flytta ut på riktigt ;) ;)
Mina händer har varit lite tokiga så det har blivit väldigt lite gjort o mycke vila...
solstolen på altanen har varit min plats, tyvärr blir jag "lite rastlös" när det värker så då har jag svårt att vara still ..... men där är det ingen bryr sig !
Igår kväll var lilla familjen och "farmor o farfar" här, grillade och åt en massa god mat!
Efterätten fixade vår lilla Wilma, ljuvligt gott blev det :)
"Farfar Lalla" njöt av att få hålla barnbarnsbarnet Mileon i sin famn igen
Sååå underbart att ha förmånen att bo så nära varandra och trivas ihop
4 generationer <3
 
Nu är det dags att säga Tack till en härlig helg o
se fram emot en ny spännande vecka!
O tänk klockan är 23 och termometerns visar 16.6 grader!!!
Inatt blir det premiär för öppen balkongdörr :)
Kram o sov gott
Ewa

Inga kommentarer: