måndag 4 augusti 2014

Kärlekens helg ......

Oj, det kommer att dröja innan jag "landar" efter denna helgen !!!
Vår älskade dotter Emma som jag känner står mig sååå nära kan även hon "grundluras" ... ;) ;)
Vi sitter i kyrkan och ser fram emot dopet av vårt andra barnbarn Mileon ..... då träder en ljuvlig liten brudnäbb fram med det vackraste brudparet i följe................. jag lovar att alla vi i kyrkan blev lika "surprice" och tårar av glädje och kärlek flödade fritt
när de lovade varandra evig kärlek
En otroligt vacker ceremoni fick vi bevittna,
underbar sång av både 12- åriga Tilde Jansson och Sara Ljung bjöds vi på
Så blev det förstås dop för Mileon Alexander också...
hans "faddrar" Emmelie och Mattias höll båda såna trygga kärleksfulla "tal"
och det blev en sån nästan magisk stund
Så blev det härliga bilder på kyrktrappan...
Att se kärleken och lyckan i Emma o Adams ögon
och kärleken till deras ljuvliga barn Wilma och Mileon
Därefter bjöds vi alla på en härlig fest i familjens trädgård,
en härligt god sommarbuffé, bubbel, godaste och finaste tårtorna

Och massor av kärlek förstås,
prat, skratt, musik och glädje!!!
Så underbar rolig fest och så mysigt att
få träffa Emma o Adams härliga vänner!
 
Tack underbaraste Ni för att vi fick dela den här dagen med Er <3 <3 <3
Kryper i säng med ett leende på läpparna
Kram från
Ewa
 
 

2 kommentarer:

Sallys hus sa...

Men ooooj!
Vilken suprice!!
Jag blev alldeles tårögd..
så underbart fina de var allihop!
kan tänka mig att det är svårt att ta in och det måste kännas så roligt...samtidigt lite snopet...;)
Kram kram Katarina

Neta sa...

Håret reser sig på armarna, vilken underbar överraskning dom bjöd på :)
Lilla W är ju så söt och ännu sötare med guldskor och som brudnäbb så klart ;) Att dom kunnat hålla tyst! :D

Jag behöver inga Pr-burkar, kan Pr:a ändå :D men visst vore det kul att ses över en fika, kanske i stan. :)
Längre fram i höst kanske, har ingen som kan dra rullstolen i stan nu. Ledsagaren ska börja plugga.