söndag 11 januari 2015

Snö snö snö.....

Gokväll,
oj vad snö vi fått i helgen ... gillar "vit vinter" så jag är glad!
Att sen få härliga "fyspass" ute i friska luften när vi skottar snö är ju bara bonus....
Hjälper till så gott jag kan, snösläden går ganska bra men snöslungan orkar jag inte!
Nu har det slutat snöa och det är fint på gården, "bara" en stor balk vid uppfarten som plogbilen nyss fixade...men den tar vi imorgon!
Känner mig lite mör ikväll o myser i soffan med gott the ... men känner att det är dags att krypa isäng,
gäsp gäsp!
Imorgon hoppas jag att Mjölnir och jag får ta en tur på orörda vintervägar <3, längtar efter att få galoppera i snön!!!

Nu säger jag kram och god natt
Ewa

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Tävla hos min vän:
http://inredningochguldkanter.se/, dagens tips!:)