lördag 21 maj 2011

Kameran krånglar....




Hej, jag som är sååå oteknisk blir så less när det inte "funkar med de tekniska"...
Går galant och ta kort men att sen få över dem till datorn, då är det tvärstopp!! Har alltid funkat så bra ...dags för en ny kamera??? Så idag blir det bilder som redan fanns i burken...
Denna veckan har det iallafall varit en del sjukhus för mej, smärtkliniken och så arbetsterapeuten som hjälper mej med skydd o sånt. Så nu hoppas jag att de blir lite bättre när handleder får stöd så de "kan vila lite i".
Har sååå mycke ideer på vad jag vill göra men just nu är det "bara vara" som gäller för händerna så jag försöker njuta av allt de vackra ute istället!!
Liljekonvaljer, syrener, äppelblom ja det är underbart!
Emma och jag har varit o köpt plantor så jag hoppas bästa B kan hjälpa mej o plantera nån kväll.
Försöker vara mycke med Emma o Wilma för då glömmer jag bort det onda en stund. Wilma va med oss till "frissan", tyckte det var spännande med färgproverna..!!
Skulle ju visa bilder från vår utflykt i måndags men det går inte idag...men en mycke trevlig kväll hos gulliga Anethe på Presentboden i Skärplinge hade vi....O va mycke fint hon hade...vi köpte blomlådor, blomkorgar, tavlor....ja mycke va det i bilen hem! Det blir nog snart ett nytt besök där....
Nu på morgonen har vi njutit av en god frukost bästa B och jag och nu ska Ulrika och jag ha ett gäng tjejer på besök i Verkstan, ska bli kul att få ta en fika o byta lite tankar o ideer med dem!
Ha en finfin helg
Kram
Ewa

Inga kommentarer: