torsdag 9 juni 2011

Tillbaka igen....




efter en riktig dunderförkylning som "däckade mej totalt en vecka" är jag på G igen...Ingen höjdare att vara sjuk i denna värme!!
Handen är också lite bättre efter "eksemchocken" så nu ska jag kunna skriva lite igen.
Ikväll har jag varit på skolavslutning, vårt gudbarn Joel slutade 9an. Sån känsla med skolavslutning i kyrkan tycker jag och extra roligt var det ju att Joel fick skolans mattestipendium iår!!! Grattis vännen!!!!!
Tur att vi har syrenerna utanför fönstret så jag kunde njuta lite av dem när jag inte kunde va ute....o doften fick jag vid köksbordet!
Ville inte smitta Wilma med min basill så det blev några dagar utan att ses men nu så tar vi igen det....Mormors gullunge med sin docka!!
Detta får bli allt för idag, hoppas kunna visa bilder från avslutningen och lite annat nästa gång vi ses

Kram från
Ewa

Inga kommentarer: