måndag 25 juli 2011

En tur i skogen är balsam för själen....




Hej,
kan inte skryta med att jag är flitig på bloggen....men det händer sååå mycke nu, både här hos oss och så den hemska katastrofen i vårt grannland!!!
Det är så fruktansvärt de som skett i Norge så jag tror inte vi kan ta till oss det riktigt....bara sända styrkekramar till alla drabbade <3
Det som händer hos oss är "stort för oss" och känns både positivt o negativt men jag vet innerst inne att det blir nåt positivt av det...(ska berätta vad vi gör när jag landat lite..)
Det är när livet är så här som jag måste plocka fram alla "guldkorn" jag faktiskt får uppleva!!
När gulliga stallkompisen gör iordning min häst så vi kan rida en underbar tur i skogen på slingrande stigar, njuta av utsikten från höjden(syns inte såå bra på bilden)äta ett o annat hallon direkt från skogshallonbuskarna...det är livskvalité...
är så glad för var gång jag kan rida min vita prins....så rik!!!
Lovar att återkomma snart igen
Kram på Er
Ewa

1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Hejsan!

Mina utemöbler har jag köpt på JULA för 2500:-. Vi är jättenöjda med dem, de är väldigt rejäla och stabila. Inte sådär rangliga som vissa är. Så det blev verkligen ett kanonköp och som du skrev så är det jätteskönt när det är högre rygg på dem.

Hoppas du har det gott i sommarsolen!!