fredag 1 juli 2011

Mysiga stunder med nära o kära




Hej,
idag är det mulet här och vi väntar på ett efterlängtat regn.....!!!
I veckan har vi haft det underbaraste sommarväder, sol, sol o värme o bästa B har varit lite småledig så då har vi umgåtts med våra kära!
Flera dagar vid badet har det blivit, lilla Wilma blir ompysslad av sina kusiner Tilde o Edvin och så älskar hon att bada!!!
En kväll var Tilde med oss till stallet och pysslade om Mjölnir och så provade hon att rida honom me o de gick sååå bra, kul!
Genom min sjukgymnast har jag fått kontakt med en läkare som hade "lite ideer" om mina händer, gissa om det känns positivt!?! Så jag tränar på så gott jag kan och ser fram emot fortsättningen på detta....
Nu ska jag ta en sväng till lilla familjen o mysa med dem o hoppas regnet kommer på mina blommar då....
Ha en fin helg
Ewa

Inga kommentarer: