fredag 9 mars 2012

Årets första pensee


Hej, vilken toppendag jag haft!
Började med morgonpromenad med vindar "som bet i kinderna", träning av händer och en mysig frukost.
Mitt på dagen hade jag ett inspirerande roligt möte i stan....
sen ett besök hos bästa Emma på Joy...o va mycke snyggt de fått in!!!!
Älskar vitt men blir sååå glad av de härliga vårfärgerna..............
Inköpsrunda på stora mataffären blev det innan hemfärden.
Ikväll har "jag o mina skavanker" fått oss en ordentlig omgång av bästa I..."Tack för att Du finns" <3
En god chevretoast o ett glas rött till TV´n i sällskap av bästa B <3 fick avsluta denna härliga dag..
O årets första pensee lyser glatt på vår veranda...som ett tecken på att våren är på G!
Kram på Er o ha en riktigt mysig helg
Ewa

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Godmorgon!

Å vilken söt pense...måste allt köpa jag med nu..
DET är ju ett riktigt vårtecken..;)

Vilken underbar tygaffär du besökte..
Jag såg flera vill-ha-tyger..;)
O lilla Wilma...så söt hon är där hon bär på bäbisen samtidigt som hon rör i grytorna...hihi...kvinnlig gen...fniss..
Kram o ha en fin helg!
Katarina