fredag 2 mars 2012

Snacka om tyger...kan inte välja....






Hej,en rolig o intensiv dag har de varit.....
En snabbis runt i Borås centrum på fm...Faith, Lycka o Hjärterum bl a o en mysig fika på Orion förstås när jag är i stan!!!!
Så blev det en lång, god o mycke mysig lunch hos bästa kusin Ulla,Tack vännen <3
På hemvägen blev det ett besök på Fritsla Tyglager(som jag bara handlat från via telefon förr...) o jissses vilken butik!!!!!! Jag tycker jag är bortskämd o veta om alla bra butiker...men nu har jag en ny favorit!!!!
Rutigt, randigt, blommigt eller sammet...ja vad du än letar efter så finns det nog här.........
O vilken personal...hjälpsamma, glada o trevliga...många tygprover med hem fick jag o nu ska jag fundera vilket som blir bäst...???
Kanske förstår om de va svårt o välja.....o sen fanns de ju mycke annat fint i butiken...kika gärna in på www.fritsla tyglager.se....
Mer om min dag kommer imorgon......
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: