måndag 17 juni 2013

bara att inse....man hinner inte allt man vill ;)

Hej, önskar att dygnet hade fler timmar just nu!
Vill sååååå mycket men inser min begränsning ;) ;)
Det är ju en underbar tid men samtidigt så mycke runt mej så jag hinner nästan inte njuta.....
eller blogga ;)
Så glad o stolt över mitt jobb, stortrivs o är sååå tacksam för att jag funnit ett arbete som mina händer klarar och som ger mej sååå mycke!!! Vet ju att jag måste ta det lugnt o vila o träna  hela tiden för att det ska funka...samtidigt som jag vill sååå mycke...ingen lätt "kombo" men det går !
När jag kikade på senaste inlägget insåg jag att oj vad mycke jag varit med om sen dess.........
Firat min härliga faster i Nora, 85 fyllde hon!!! Det kan man inte tro...vilken energi hon har :)
När de andra sussade gott satt hon o jag vid hennes köksbord o "pratade livet" till klockan va 03.....det är såna stunder man binder tätt till sitt hjärta!
Många mysiga stunder med vår häst, underbara turer i skogen och träning på banan blandas väl, både han och jag gillar variation!
En kväll var några härliga jobbarkompisar till mej, så mysigt! Blev ett besök på Kuriosaverkstan med... och deras släpkärra va nästan full när de åkte...så kul när man har samma fritidsintressen me ;)
Pyssel i trädgårn finns det ju var dag så här års...
Att vara med Emma o lilla familjen är en hjärtesak för mej, såå tacksam att vi har dem!
Wilma var med mej på hästtävling en dag ( jag hjälpte till o hon assisterade mej ;) ;)
O ridit har vi gjort flera gånger de senaste dagarna
En rolig shopping em har vi haft Emma, Wilma, bästa B o jag...många påsar blev det o fikapausar tog vi flera...
Några myskvällar med bästa B har jag också fått, mysiga promenader, lite god mat o dryck...när vädret tillåtit har det blivit utomhus, bäst att passa på..man vet inte hur många fina sommarkvällar det blir i år....
Nu blir det i alla fall sängen, såå nöjd med min dag..... härlig dag på jobbet och en mysig kväll i stallet och en gullig arbetskamrat överraskade med fin ängel och sötaste ängelörhängen...somnar med ett leende på läpparna!
Kram o sov gott
Ewa

Inga kommentarer: