lördag 29 juni 2013

Vilka dagar....

Hej, dagarna...ja även veckorna springer iväg.......
i onsdags träffade jag "mina bästisar" från smärtskolan, en mysig stund på stan blev det, lite shopping o mysfika på Gunterska.
Torsdagar är "långdag" på jobbet, avslutas med handledning eller pm. Dessa möten ger en extra påfyllning energi :)...så när jag kom hem sent var jag tvungen göra av med lite "spring i benen"...tur jag har vårt härliga spår sååå nära!
Fredan avslutades med en trevlig AW, den började med en promenad efter Fyrisån med små mysiga stopp på bryggorna.... mycke prat o skratt! Lite gott att äta intog vi på 19 och en jättekul kväll blev det!
Idag har vi bara tagit det lugnt...och ändå hunnit så mycke!!!
Mysfrukost på balkongen, slappat långa stunder i solen på altan, en liten utflykt gav både vatten från bästa Finntorpskällan och 8 dl smultron...
en snabbvisit hos lilla familjen, Wilma fick en liten hink smultron att smaska på ;).
När vi kom hem tog jag en sväng i spåret, sååå skönt! "övning ger färdighet"...nästan 3 minuter snabbare idag än sist!!!
Ikväll har vi myst med lite god plockmat och lite bubblor.... summa sumarum...en härlig dag!
Kram på er
Ewa

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Hallo gumman!!!
Vad härligt det låter!!!!Det verkar som allt är bra med er,och här går det väl sakta framåt,med härliga lugna dagar!!!
Kram på er!
Anne-Lie