lördag 16 november 2013

Intensiva dagar och lugna dagar blandas...

Hej, veckan har gått väldigt fort för mej...
Tre dagar med kalasroligt jobb i stan avlutade jag med att ta tåget till Gävle igår em.
En supermysig "tjejkväll" med bästa Marica blev det på Church Street Saloon.
God mat, smaskig efterrätt o massa babbel o skratt förstås...:)
Idag har jag haft sovmorgon o bara tagit det lugnt...mysbrunch med bästa B,
en härlig promenad i skogen o plockat lite lingonris till kransar
En ridtur på Mjölnir tog jag förstås...
Sån härlig känsla det är när jag ropar på honom i hagen o han kommer travandes mot mej >
När vi red iväg sken solen...vi hann med att både rida i solnedgången
och sista biten hem i fullmånens sken, sååå mysigt!
Innan jag åkte hem småpysslade vi o fikade i stallet.
Ikväll har jag bara myst i soffhörnet med mina missar och känner att John Blund är nära nu
Så jag säger kram o god natt
Ewa
 
 
 

Inga kommentarer: