måndag 25 november 2013

Julmarknad o lite "tjuvstart"....

Tänk det är mindre än en vecka kvar till 1:a Advent....
I lördags var vi på Tobo Julmarknad o fick lite stämning.....


Så mysigt att strosa runt o kika på fina saker...o handla lite förstås,
några presenter blev det  ;) ;) o så fina julkort som jag ska fota o visa snart!
Lilla Wilma var kvar lite längre än oss o hade träffat Tomten o lämnat
önskelistan till honom!!!
På kvällen hade vi mysigt med lilla familjen o goa vänner och
vi gjorde nåt vi inte gjort på väldans länge som är sååå gott...
Fondue!!!
Vi kör inte på olja utan en mustig buljong med rödvin, muuums!
I söndags red jag en härlig tur i solen o sen fixade vi ute,
granar, urnor och lådor med belysning, släden fram....
nu är det bara o trycka på knapparna så "Tänds advent"
Lite småfrusna efter timmarna ute så tjuvstartade vi....
glögg o pepparkakor med ädelost!
Hur kan de va såååååå gott?
O på kvällen gjorde bästa B ett par omgångar av sin goa knäck!!!
Det blir nog många omgångar...jag tog med ett gäng till jobbet idag.....
Vips så va de bara borta  ;) ;)
jag ser fram emot när han gör mina "specialare"...
lakritsknäck!!!
Nu ska jag krypa ner i sängen o sova,
en ny spännande dag imorgon!
Kram o gonatt från
Ewa

Inga kommentarer: