måndag 13 januari 2014

Härlig vinterdag

Hej, vilken härlig dag jag haft....massor av positiva ingredienser!
Började dagen med en härlig timmeslång promenad i trevligt sällskap, -10 och det lät "så där gott i snön av våra steg", solen började stiga upp.....o vad energi jag laddade upp!

Så blev det mysfrukost o sen jobb, men innan solen gick ner o mörkret kom hann jag med en härlig ridtur på nästan "orörd väg"...o tänk vad mycke vackert man ser däruppifrån hästryggen.....
små bäckar som porlar än och den mysigt snötäckta skogen

Så tacksam för varje dag jag kan ta en tur med min Mjölnir
och var gång jag får pussa hans mjuka mule <3
Idag blev det mycke natur och häst...
och idag är det detta som laddat mina batteier!
Ikväll var det Idrottsgalan som gällde,
otroliga prestationer av dem alla på olika vis!!!
Jag är stolt över alla våra Svenska idrottsstjärnor <3
Nu är det dags att knyta ihop dagen så
Kram o gonatt från
Ewa
 

Inga kommentarer: