lördag 18 januari 2014

Stunder av lycka

Vi har "lånat" vårt lilla barnbarn Wilma 3 1/2 år från idag till imorgon, sååå mysigt!
Innan mörkret kom blev det lite pulka och spark ute  denna härliga vinterdag.
Så blev det duschen, Wilma älskar att duscha och sen ska det smörjas o fixas( undrar om hon brås på sin mamma...)håret fönas...ja det tar en stund ;) ;)
Efter lite middag blev det mycke Barbielek i soffan, vilken härlig fantasi dom har i den åldern!!!
Glass måste vi ju äta på lördagskvällen me...Hon hade en lördagsgodispåse från farmor Ia med sig,
3 små klubbor och en liten påse...vi fick varsin klubba och hon tog en...sen la hon undan påsen o sa att den skulle ska sparas till imorgon!
Så ville hon gå o sova, vi kröp ner i sängen o läste sagan, sen vänder hon sig mot mig, ger mej en lång kram o  säger "ässar dej mommo du e bäst god natt" vi håller om varandra o några minuter senare sover hon sött <3
Jag kommer att sova gott inatt, tätt intill mitt lillhjärta <3

Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Men oj!
Jag tror bestämt att den dagen jag får barnbarn ska jag ta o beställa ett sånt som Wilma..;)
Om det är så lätt att få dem att sova kan de ju få sova över varendaste dag..;)
Hon är söt som en liten docka!
Kram Katarina