tisdag 13 maj 2014

En tisdag med sommarkänsla o lite sol!

Hej, idag har jag haft en toppendag! Att jag fick sova bra inatt gjorde ju en hel del positivt :)
"Gå o  joggbandet" fick sig en omgång på morgonen o sen handträning som gick kalasbra idag !!!
Sen har jag varvat rabattrensning, pyssel inne och vila för händerna på ett bra sätt... länge sen händerna fungerat så bra o att jag kunnat hantera värken på ett sånt vis!
Så fort solen kikar fram "går jag igång" o tänker sommar!!!

Balkongen blev lite sommarfin idag
Längtar verkligen till vi kan tillbringa låååånga mysiga kvällar här!
Bästa B och jag hjälptes åt med våra rabatter, hann med nästan allt idag :)
Efter vila( mest för händerna ... resten av mej hade velat fixa mera ...)
blev det en härligt mysig ridtur i solnedgången
Vi har så otroligt härliga ridvägar, små grusvägar o så mängder av skogsstigar ...
att sen häggen börjat blomma och dofta gör ju inte saken sämre......
bara att andas in och njuta av stunden!
 
En riktigt livskvalité tisdag har jag haft!
Somnar ovaggad, även om månen är full tror jag ;) ;)
Kram o natti från
Ewa

Inga kommentarer: