söndag 13 september 2009

Hortensiakransar






några sena rader från mej...gillar ju att va uppe länge!!
Har sett på flera bloggar att de gjort så fina hortensiakransar och jag älskar den blomman men har ingen egen ute, så jag frågade en dam i byn om jag fick ta några av hennes blommor(hon har jättemånga)och det fick jag såå gärna, så hem åkte jag med en stor hög blommor!
Det blev en dörrkrans till mej och en till snälla damen förstås(hon blev såå glad för den!), så fick spiskåpan en ny smyckning, i bara farten blev det några till som finns på verkstan om någon blir sugen...
Hittade 2 bilder på våra perserpojkar när de valt sina sovplatser en dag och säger man inte "det bästa mor har sätter hon på bordet?" Tycker det stämmer in...
Det var allt för ikväll men vi hörs snart
Kram o gonatt
Ewaem>

Inga kommentarer: