söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans dag




Gokväll på Er!
Hoppas ni haft en fin dag idag och delat ut extra mycke kramar och goda tankar...
Min B överraskade mej med biljetter till Greece på Göta Lejon, ska bli så kul(va ju ett "freak" av filmen när den kom...)
Så fick jag underbara vackra ljus av en go vän och av vår Emma fick jag en ljuvlig sjal,söta muffinsformar och i brevlådan flera gulliga kort...vi har skickat kort till många av våra kära som bor långt ifrån oss och Emma o Adam fick lavendelsköljmedel från Madame Nyberg(som vi vet att de gillar) och en söt bukett blommor(Emma o jag är svaga för blombuketter!!)
Tyvärr har jag förlagt min kamera men när jag hittar den ska jag visa sjalen o ljusen.
Veckan för övrigt har varit lugn för mej, när händer och armbågen strejkar kan jag inte göra så mycke, känns tufft när man vill må bra, jobba, pyssla...ja till och med det där annars tråkiga, städning o sånt längtar jag efter!
Det har ju varit härligt väder med sol så jag har promenerat en del, vacker solnedgång fick jag uppleva en dag.
Hovslagarn har skott vår Mjölnir o då passade min häst på att testa en ny ryttare...härligt att se hur djuren "umgås"...

Ett fång rosor vill jag dela ut idag
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: