onsdag 17 februari 2010

Min nya vackra sjal



Hejsan,
nu har jag hittat min kamera igen...den var inte såå långt borta, bara på helt fel plats!!
Är så glad i den vackra sjalen jag fick av Emma, den kommer nog att användas flitigt.
Knäppte en bild på söta kort,ljusen och de andra söta sakerna vi fick i söndags.
Känns så härligt, händerna har känts mycke bättre i 2 dagar nu, hoppas det håller i sig...vill kunna använda händerna igen och jobba och pyssla o greja, är frustrerande när jag vet att jag behövs så väl på firman nu när vi har en rolig kampanj...men men..tur vi har duktig personal men jag längtar till att få jobba!
Vi har 2 rådjur som kommer till vår trädgård varje kväll och jag förstår att de har det tufft nu i skogen så jag ställer ut en skål med havre,morötter och äpplen till dem och varje morgon är det tomt...härligt, men med på bild vill dom inte vara....
Nu ska jag titta på OS och hålla tummarna för våra blågula!!!
Kram på Er
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken vacker sjal och skönt att händerna börjar må bättre!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS