lördag 18 december 2010

Dunkidunki dunki.....




Ja så låter och känns det i min mun sen några dagar, inge kul så här i juletid....
Gjorde en mindre liten operation i munnen i början av veckan och förstog ju att det skulle kännas några dagar men tyvärr känns det mera nu än någon dag efter, så jag är inte riktigt på humör, haha! Som tur är ska jag tillbaka till tandis på måndag så till dess får jag stå ut, bara att försöka ta de lugnt( inte såå lätt!!)En hand och en mun som "strejkar"...jaja det blir JUL ändå och tur att jag har god hjälp av min B här hemma!
Igår var Emma, lilla Wilma o jag till stan igen(jag hade lovat vara barnvakt när Emma va på ansiktsbehandling..)så då passade jag på att handla lite klappar och så gick jag förstås och kikade på Bocken(måste man ju om man är i Gävle!!), Rådhuset var också så fint "stylat" med mycke belysning. En mysig lunch åt vi förstås o då ville förstås lilla fröken se sig omkring...Ja så var det en mysig dag i stan och jag tror jag hade haft lika ont om jag varit hemma...
Våra änglar flyttar ju in till 1:a advent, mitt änglabord gillar jag och så har vi de "4 änglatöserna" vi fått av vår personal för säkert 15 år sen och de har sin givna plats varje år....snacka om traditionsbunden, hihi!
Nu ska vi slå in lite julklappar sen ska jag försöka sova så jag är pigg till vi ska va på Kuriosaverkstan imorgon, då blir det säkert Julfika och mycke prat o skratt...

Ha det gott och sköt om Er
Kram
Ewa

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Hallo gumman!!!
Men det är väl till att ha otur!Ont i mun är bland det värsta man kan ha.....hua!!!
Men vad söt hon är det lilla trollet!!!En riktig gobit.
Ha det så bra idag,och hoppas det kommer mycket kunder!!!!
Kramisar
Anne-Lie

Ett Vitare Hem sa...

Nämen åh vilket otur du har hoppas de snabbt kan få bort smärtan i morgon och så fina dina tjejer är!
Ha en fin dag!
Kram/Lena