torsdag 16 februari 2012

En mysig torsdag...



Hej, trots den ihärdiga förkylningen har jag haft en mysig dag...lite lätt träning, mest för händerna och en långfrukost med bästa B började dagen med.
När solen kikade fram på fm fick jag hjälp med Mjölnir så Anne o jag tog en tur med våra prinsar...det blev säsongens första snöpulsträning!!!!! Gårdagens snöande o blåst gav en fin träningsrunda för de 4 benta och jag kunde bara sitta o njuta i sadeln när Mjölnir jobbade....;)
Tror hästarna hade rätt kul med när snön yrde runt deras ben!!
Tänk vad rik jag är som får ha min älskade häst <3 En puss på mulen till honom!
På em blev det en tur till Gävle, god mat på Helt Enkelt unnade vi oss...lika mumsigt som alltid där! För mej blev det som oftast en fetaostfylld kyckling med smarrigaste mangocremen o för bästa B en "Robbans heta"....mätta o nöjda blev vi!!!!
Skulle bara in på Madame Nyberg o köpa JDL 2....det blev en lång härlig stund med mycke prat och inspiration som alltid hos underbara Anna Lena! Inte många butiker som har "sån känsla"...man blir bara sååå varm i hjärtat när man umgås med Anna Lena en stund!
På hemvägen blev det en snabbis genom IKEA, lite nya saker i "mina färger" hade tagit plats men jag var nöjd med bärhjälp för 1000 glimma värmeljus....
Hemresan va inte sååå kul, nästan underkylt regn, moddigt o halt...men det gick bra!
Efter slötittande på Biggest looser ska jag krypa i säng och bläddra i mitt nya magazin, JDL 2....brukar ge inspiration till tusen!
Så jag säger kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: