onsdag 1 februari 2012

Februari redan....





Hej,tänk att årets första månad redan är förbi...o jag fick vända blad i den fina almanackan jag fick av vännen B i julklapp.
Spännande att se vad det är för mysig målning och för tänkvärda ord för nästa månad....visar både januari och februari ikväll....
Ny månad och nya utmaningar...då är "kloka ord" bra att ha i bakfickan!!
Vår Mjölnir är pigg igen och jag är så tacksam för det! Om de inte blir allra värsta snöovädret imorgon får jag hjälp och sällskap imorgon och då blir det en skogstur och det längtar jag till!!
Idag har vårt lillhjärta Wilma varit här några timmar och då tog vi en sväng till "gammelfarmor o farfar"....där blev det bus och lek och nybakta muffins till fikat, muuums!
Nu får de bli en kopp the o lite bokläsning
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: