måndag 26 mars 2012

Mysig em med min dotter





Hej, igår hade min Emma och jag en sååå mysig "mor o dotter" em!
Ett låååångt o mysigt besök hos Madame Nyberg började vi med...AnnaLena
bjöd in till afternoon the....mycke folk, the, goda scones med smarriga tillbehör!!
Så mycke fint i butiken så vi hade varsin stor påse med hem....visar lite av vad jag köpte en annan dag..;)
Bara att träffa AnnaLena o tjejerna i butiken gör en glad....de sprudlar av glädje o kärlek!!! Här är AnnaLena o min Emma i "babbel"....(me bubbel...)!!!
En sväng runt i Valbo köpis blev det me....o jag en jeansjacka och en härlig nattcreme rikare!
En "halloKitty" skottkärra hade vi med oss hem till Wilma...o sååå glad hon blev!

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!

Jag kikade in här i går....trodde jag skrev då...hmm...
Vilken underbar dag ni haft du o din dotter..;)
Vilka fina butiker.
Å lilla Wilma är sååå söt!
kram o ha en mysig fredag!
Katarina