torsdag 15 mars 2012

Vårtecken?




Hej, imorse när jag åkte till stallet hade alla dessa fåglar landat på en åker vid vägen...är det inte ett tecken på att våren är på G???
Mjölnir fick "hovvård" av bästa hovslagarn o så bekantade sig Mölle med Ulrikas nya lilla charmiga vovve...de gillade varann o Opi gav Mölle en puss på mulen!
Sen tog vi en lugn tur i solskenet hästen o jag, härlig fm!!
Eftermiddagen tillbringades i stan, nya härliga möten....
Innan jag åkte hem blev det ett besök hos min Emma på hennes jobb...o sååå mycke fint de fått in:)....härligt med lite färg till våren, ceris, turkos, korall...me like!
Emma åt sushi när vi kom...blev sååå sugna så vi köpte med oss hem...o gott va det!
Ikväll har de varit både träning o vetekuddsvila för händerna...o nu blir det att krypa isäng o bläddra i nya islandshästen, sen sover jag nog gott!
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: