söndag 26 januari 2014

En vecka går fort, även om man går på halvfart....

Gokväll,
söndagkväll igen...vet inte vart dagarna tagit vägen???
Jag har verkligen gått på "sparlåga" denna veckan, min galla gjorde sig påmind efter att ha varit lugn i många år...
Inget superanfall men sådär  så man precis håller sig ovanför vattenytan...
Många timmar har jag haft denna utsikten ;) ;)
Något jag inte är så van vid, ryggläge i soffan!
Det har bara varit att "gilla läget"... och vilat!!!
Haft tur att ändå kunnat jobba mina pass och det har funkat bra :)
Nu känner jag att jag är på G igen o det är sååå härligt!
Vi har ju en supervinter här, lagom med snö, lagom kallt o sol nästan varje dag!!!
En em fick jag sällskap på min ridtur av bästa B på spark, så mysigt!
Min underbara Emma visste precis vad som skulle få mej att må bra
när jag va lite låg.......
Min favoritdoft <3 <3 <3
Tack min gulligaste!
Nu är det dags för en ny vecka med nya möjligheter...
för mej en spännande utmaning på jobbet ;) ;)
 
Dags att säga kram o gonatt
från Ewa
 
 

Inga kommentarer: