söndag 19 januari 2014

Januarisöndag med mycke innehåll

Ja, då börjar helgen gå mot sitt slut. Hoppas ni haft lika härligt som mej...
Vaknade imorse av en liten hand som smekt min kind och när jag slog upp mina blå möttes jag av ett bedårande leende och en pigg liten röst som sa " min besta mommo ska vi äta macka nu" <3
Det blev mysfrukost vid TV´n o så lekte vi förstås med Barbie...  ;) ;)
Förmiddagssolen kikade gulligt in hos oss o påminde om det härliga vintervädret ute.....
Det blev en stunds busande i snön och lite sparkåkning, så kul!
Sen smet jag iväg o tittade på ett par duktiga tjejer som red kurs, inspirerad blev jag men hoppade ridningen idag och så tog vi istället med oss goa vänner på bio, "Hundraåringen som" .... riktigt bra!
På hemvägen blev det ett fikastopp hos lilla familjen, mysigt!
Nu ska jag hoppa i säng så jag är piggelin imorgon...har lite spännande saker o göra då ;) ;)
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Det är är livskvalite!!!!De små älsklingarna,bröstet prängs av kärlek....hälsa gubben!!
Kramen
Anne-Lie