tisdag 4 mars 2014

Ibland räcker inte tiden till ...

Oj, nästan två veckor sen jag gjorde ett inlägg ....
flera födelsedagsfirande, provat nya arbetsuppgifter, kamerastrul, Boråsresa ja mycke har hänt dessa dagar o då kommer inte bloggen på prio 1!!!
God vän fyllt jämt, kär svärmor o min födelsedag har firats, mycke tårta har det blivit ;) ;)
Så provar jag mej fram till lite nya spännande arbetsuppgifter, inte rädd för nya utmaningar men rädd "om mina händer" har jag lärt mej bli :)
Mobilkameran har strulat men nu så är vi "vänner" igen o då blir det roligare ...
En tur ner till "lilla mamma" har jag gjort, försöker fixa så hon får den hjälp hon behöver <3 Ena stunden sååå pigg o glad ... nästa stund "gör åldern sig påmind" ...
Vi gläds åt stunderna med lite bus, "Momo Getas första Selfie... 89 åt gammal" <3
Gjorde så gott jag kunde för att pyssla om o "skämma bort" lilla mamma dessa dagar <3
En mysmiddag med min härliga vän Lena hann jag med .....
Tänk, det är snart 40 år !!!!!!! sen vi lärde känna varann <3
Så har jag försökt vara så mycke jag kan med vår lilla Wilma förstås och Mjölnir måste få sin tid med mej! Ibland är vi tillsammans allihop :)
Utrycket "Tiden går fort när man har kul" stämmer sååååå väl!!!!!
Ska försöka uppdatera mej  lite oftare igen ...
Nu säger jag Kram o gonatt
Ewa
 

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men ibland blir det ju så.
Livet måste ju gå före..;)
Jag blev lite tårögd av bilden på dig å din mamma. Så fint...
Min mamma har nyss fyllt 72 och jag märker allt att hon börjar bli gammal. Lite vimsig och lite så...
Va kul med lite nya arbetsuppgifter. det är ju alltid roligt med lite förändring och va härligt ni har det med hästarna o lilla prinsessan!
Kram Katarina