lördag 8 mars 2014

Solig rolig lördag!

Hej, nöjd med min dag ska jag strax krypa isäng ...
Unnade mig lite sovmorgon idag ( imorgon ska jag jobba o då är det att skutta upp tidigt ), mysfrukost och träning blev det sen.
Då vi haft en underbart solig dag blev det trädgårdsjobb med bästa B , kvistar kördes bort, granar slängdes, släden togs bort ... roligt när man kan hjälpas åt!
Mysigt är det när vårblommorna vaknat och börjar titta upp

Efter lite mat blev det en ordentlig ridtur i eftermiddagssolen,
en o en halvtimme var vi ute på mysiga vägar :)
Ikväll har jag som många andra(tror jag...) kikat
på Mello finalen ... tyvärr vann inte min favorit men
det var okej ändå!
Lite enkelt gott plock o ett glas rött blev det i soffhörnet ;) ;)
 
Summerar min lördag som både solig o rolig
o säger kram och god natt
Ewa
 

Inga kommentarer: