lördag 7 november 2009

Inte ljust på hela dagen...



Gillar inte detta tråkiga väder, grått o trist..längtar till 1 advent när alla stjärnor och ljus får lysa upp vår tillvaro!
Men man får göra så gott man kan för att mysa till det... jag pysslar med ditt o datt, gjorde om ett arrangemang igår, satt i lite nya blommor i mossan, börjat klura på hur årets julkort ska göras..?.. O så tänder vi mycke ljus.
Nu är vår sänggavel som B gjort på plats, fattas bara väggord nu men jag är så nöjd, enkel men fin och IKEA sängborden fick en släng av målarpenseln, tog kort ikväll men de blev inge bra så jag visar när jag fått bättre bilder.
Imorgon har vi öppet på Kuriosaverkstan igen och de ska bli så kul!
B och jag fick en idé häromkvällen...ska smälta det lite men tror vi öppnar stora färgburken i veckan, så kul när han "är med på noterna" direkt..
På onsdagkväll ska vi ha pysselkväll på Kuriosaverkstan och göra kransar och arrangemang, ska bli såå kul!
Min älskade Mjölnir får vila i helgen(jobbar mycke)men tror han trivs ändå..har ju en stor fin hage och många kompisar att busa me..!
Ha det gott i helgen
Kram
Ewa

Inga kommentarer: