måndag 4 januari 2010

Underbara vinterdagar






Hejsan,
nu har det gått några dagar på det nya året och jag har börjat plocka bort julen...bara stjärnorna i fönstren och granarna kvar inne nu.
Det ser lite tomt ut men den "rätta inspirationen" är dålig just nu så det får ta några dagar och fixa till det...
istället har jag njutit av härliga ridturer i detta vackra vinterlandskap, för mej är det ett bra sätt att ladda upp batterierna och få ny inspiration..
Mjölnir väntar på att vi ska ge oss iväg...sen har jag fotat lite från hans rygg, en underbar känsla att uppleva "ett vackert snölandskap badande i sol" på det viset!
Igårkväll blev jag sååå sugen på chokladfondue, så det fick bli en Kajsa Varg variant.."man tager vad man haver", enkelt blev det men mums så gott!!
Det var allt för idag från en tröttis..
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej Ewa och tack för mailet som jag inte svarade på direkt, var påväg isäng och tänkte att jag gör det "sen" och vips var det borta...

Förlåt för det snälla du....
Bokstäverna lossnar inte....de sitter på vinylen, dvs du fäster hela meningen på sängen....

Hör av dig igen om du inte lyckas!

Underbara vinterbilder du visar!

Kramar
Måd