tisdag 11 maj 2010

Balkongpremiär för våra missar



Hej,
idag har våra småkillar fått vara ute på "sin balkong" för första gången i år...gissa om de njöt!!!!
Mascot hittade genast sin älsklingskorg och kröp ner i den(där kan han sova i timmar) och Nalle måste inspektera den lilla krukan med lite blomster...sen somnade han gott på soffan. Nu hoppas vi på värme så de kan va ute så mycke de vill...
Själv har jag varit helt däckad i ett dygn nu, fick ju en ny medicin av min doktor som jag tog första tabletten av igårkväll......sov 12 timmar, vaken 1,sov 3, vaken 1, sov 2, nu har jag med mycke möda varit vaken i nästan 4 och ska bara göra inlägget sen stupa i säng. En del kan visst överreagera så här så det va både första o sista tabletten jag tog..känner mej som ett vakum..
Tur va att jag inte fått den innan vi åkte på konventet...det var iallafall hur trevligt och givande som helst, så kul att träffa kollegor o en kanonföreläsning av Michael Södermalm, han va verkligen helt otrolig!!!Kolla gärna in på www.starkare.nu!
God mat,trevligt sällskap i en fin miljö = härlig helg!
Nej ni nu är det dags för mej att sova igen.
Kram kram
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh de är bara så himla söta!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS