måndag 3 maj 2010

Tänk det är redan majmånad...


Hej
Oh vad fort tiden går, inte länge sen vi hade massor av snö och kallt...nu börjar vår gräsmatta bli riktigt grön och det är snart dags att klippa för första gången iår!
Vår helg har bestått av jobb och att umgås med goa vänner och barn och äta gott. Det blev grillning både fredag och lördag, mysigt! Älskar doften från grillen!!
I fredags fick jag 2 inredningstidningar i lådan men först ikväll ska jag ta mej tid att öppna dem....känner att jag behöver lite mys nu...trots händerna o armarnas värk har jag gjort mycke idag(ibland trotsar jag allt men får kanske lida av det imorgon).
Det är väl ofta så att det man har svårt för längtar man som mest efter att få göra.
Imorgon ska jag ta en snabbis till stan, behöver bl a nya vårskor.På kvällen har vi stallmöte och sen har B och jag insläpp av hästarna, lite mysigt att få umgås med de andra hästarna i stallet på kvällen.
Nej ni, nu blir det dagbädden o blädder....
Kram på Er
Ewa

2 kommentarer:

Helenas blogg sa...

oj tänk om det var sådär fint inne i mina skåp...man kan ju alltid hoppas=) ska kika vidare nu...hadé

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar plats att sitta med en tidning och visst är det underbart att vi är i maj nu!!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS