onsdag 5 maj 2010

Betyder mycket för mej...




Hej,
dagarna rullar på...vet inte vart de tar vägen?
Försöker jobba så gott det går, mina leder och jag är inte alls överrens...vill så mycke men speciellt mina händer säger ifrån.
När jag har så här ont betyder våra djur ännu mer för mej, de ger mej sååå mycke kärlek och tröst...
Ikväll hade B och jag stallet och då blir man sååå glad när de 4 killarna som ska in till natten står och väntar när man kommer, godingar, snälla och glada är de!
Våra missepojkar är alltid "nära", de vill vara där vi är...så när jag snart kryper i säng vet jag att vi blir 3 som delar på min kudde, somnar fort till ljudet av deras spinnande, är så rik som har såå underbara djur!
Imorgon ska jag till doktorn och då hoppas jag vi hittar nån lösning så jag blir bättre....vill ha pigga händer som vill göra lika mycket som jag vill....
Kram o godnatt
Ewa

2 kommentarer:

Tro hopp och vitt sa...

Hej Ewa. Är det ett par islandshästar jag skådar?? My favorite!! Jag och Anna är på "G" med en hemsida för nätförsäljning nu. Den kommer snart ut på våra bloggar och då är du välkommen att kika. Vad tråkigt med värk, man förstår nog inte själv hur det är när man ej drabbats. Önskar dig en bra vecka :)

Kramar från Jenny

Ett Vitare Hem sa...

Åh finaste du, hoppas de kan få bort din smärta snart, vet hur frustrerande smärta är, lever ju med den dygnet runt....
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS