lördag 5 juni 2010

Mysigt loppisbesök




Hej,
idag på fm åkte jag till Gävle, visste ju att AnneLi som har "Artur och Gerda" hade sin årliga loppis just idag.
Ett underbart väder, en hel trädgård och hennes butik fylld med roliga saker, gott fika i den miljön....kan det bli bättre???
Oh vilka fynd jag gjorde, ibland hittar man bara "det där" som gör en alldeles varm inuti.Två såna saker blev mina idag!!!!Har inte fotat än men ska visa sen.
Det blev en hel del saker om jag ska va ärlig, hihi....Tur att hennes snälla man hjälpte mej att lasta in allt i bilen(annars hade jag inte kunnat handla).
Efter en jättegod fika med mysigt sällskap åkte jag mycke nöjd hemåt med fullastad bil(ändå måste min B följa med mig upp igen en annan dag för en sak fick inte plats...)
På em har jag bara tagit det lugnt och vilat, "vänstern" har vart besvärlig men det får jag ta, vissa dagar är såna..
Emma o Adam "smsade" att de hade det kanon på Mallis,då blir jag glad!!Men jag längtar redan efter dem....
Nu ska jag gosa lite med missarna sen blir det sängen...en ny dag imorgon
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken mysig loppis och man blir ju nästan hög av lycka när man hittar det där lilla speciella....
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS