fredag 4 juni 2010

Njuter av dagen...




Hej,
här händer inte så mycke ändå går dagarna fort.
Är glad för det fina vädret, försöker vara ute så mycke jag kan och njuta av det fina vädret och allt vackert som blommar.
Våra missar njuter verkligen av att vara på "sin balkong"....så mysigt med deras sällskap när jag sitter där. Mascot älskar ju sina korgar(ju mindre dess bättre...), Nalle föredrar att mysa på lilla soffan...ikväll kommer deras vän Moment till oss för Emma o Adam åker till Mallorca och då är vi gärna kattvakt!
Imorse fick jag trevligt frukostsällskap när vännen Marie dök upp(varit o hämtat en fin kökssoffa hon köpt på Blocket).Hon inspirerar så härligt, så även om jag inte kan göra så mycke nu får jag härliga ideer att ta tillvara när jag blir bättre i händerna....Visar en bild från ett hörn i hennes kök, tagen i höstas men hon har såå mysigt tycker jag! Måste nog åka o hälsa på henne snart o njuta av hennes ljuvliga hem och kika på hennes "nya grej", egna höns och en tupp!!
Nu ska jag ta en kopp kaffe och vila händerna en stund sen blir det en sväng till stallet för att se att min prins mår bra(lite fredagsgodis i krubban vill han nog ha ikväll me..)
Ha en riktigt fin helg
Kram
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

de är så mysgoa dina små kissar och vilken fin bild, kan tro att hennes hem är helt underbart!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS