lördag 12 juni 2010

Regn och ruskväder...




Hej,
idag är det riktigt "innemysarväder" här, ute blåser det jättemycket och regnet smattrar på rutan....
Några som kan njuta av tillvaron och struntar helt i vädret är våra goa missar, Emmas Moment har "lånat" barnvagnen av Nalle men det är ok tycker han för han har en ny favorit nu....den underbara gungstolen jag köpte på loppisen förra helgen.
Mascot älskar ju dagbädden, därifrån har han full koll på det mesta...
Jag tar det bara lugnt en stund till sen ska vi "svira upp oss" och åka på kalas, dubbelt 50års sådant.Tråkigt att vädrets makter inte är med men det blir kul ändå!!
Emma och Adam är på väg hem efter en härlig vecka på Mallis, längtar så efter dem men får hålla mej till imorgon innan jag får krama dem....
Ha nu en mysig helg
Kram
Ewa

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Ja igår var det ett eländes väder men idag tittar i alla fall solen fram och det blåser inte storm ;o)
Ha en underbar dag!
Kramis/LenaS

Levindas Värld sa...

Hej!

Ja katter kan konsten att njuta av livet :)

När regnet smattrar på finns det ju inget mysigare än att sitta/ligga nånstans bekvämt och bara lyssna till regnet!

Igårkväll dånade regnet utanför mitt fönster när jag skulle sova, jag kan säga att jag somnade snabbt för det var så behagligt ljud.

Javisst är rosdynorna/kuddarna fina! De finns på Rusta så ta dig en tur dit vetja :)

Ha det fint!