torsdag 14 oktober 2010

En vecka är hon nu...




Tänk om en liten stund är det en hel vecka sedan Emma ringde oss och berättade att Wilma var född!! Har ju lyckan att bo ganska nära så jag erkänner lätt att jag varit o gullat med henne nästan varje dag...Det lilla underverket är min bästa "smärtlindrare" nu<3.
Idag är händer och armbågar mindre onda och jag har jobbat några timmar, känns så kul! Premiär i de nya arbetskläderna var det me, kändes helt ok ( ska fota någon dag).
När Karin och jag var till Valbo i lördags köpte jag lite nytt till en bänk i köket, ni vet en sån där bänk som snabbt blir full av grejer....nu finns en tidningskorg och en söt "form" till diverse småting, hoppas "var sak har sin plats" där nu....? Söta ljuslyktor får lysa upp en bricka i köket på kvällen, allt inköpt hos Madame Nyberg.
Imorgon får jag ta mej en tur till "tandis" bet ur en tand i veckan...typiskt mej: sen ska jag titta till min vite prins, som blev klippt i tisdags(skönt för han blev sååå svettig när han reds med sin långa päls) och så ska jag försöka jobba några timmar på em....längtar, då är det mycke stammisar och pendlare, kulkul!!!
Nu är det dags att krypa i bingen så jag kommer upp och ut på min morgonpromenad innan tandis imorgon...
Kram o gonatt
Ewa

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vilken sötnos hon är lilla Wilma.bara så söt.Vad fina saker du har köpt .Jättefint.Hade hon den avlänga brickan med?Lycka till med promenaden och hos tandis.Sov gott!!!!Kram Rita ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken liten goding, förstår att du är så glad i detta lilla underverk!
Ha en underbar helg!
Kram/Lena